Gratulacje!!!

PROTOKÓŁ NABORU UCZESTNIKÓW DO PROJEKTU

do projektu ZSB w Opolu – Kompetencje uczniów to sukces o numerze ERASMUS-2018-1-PL01-KA102-048614 w ramach projektu Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe

CZĘŚĆ 1

Komisja naboru po przeliczeniu punktów określonych w części 1 regulaminu naboru, ustaliła listy uczniów zakwalifikowanych do projektu, do zajęć przygotowawczych poszczególnych mobilności. Część 2 naboru po przeprowadzeniu zajęć przygotowawczych (językowych) obejmie wybór 10/5 uczestników poszczególnych mobilności.

Mobilność 1 – Słowacja (aranżacja wnętrz)
Nazwiska osób Liczba punktów – max 43 pkt.
1. Guszpit Marta 31
2. Owczarek Oliwia 31
3. Gebauer Magdalena 30
4. Wistuba Julia 30
5. Szymik Klaudia 29
6. Kobus Laura 28
7. Lepsy Ewelina 25
8. Mróz Sabina 24
9. Czichos Viktoria 23
10. Skopek Natalia 23
11. Walczak Marta 23
12. Dryjska Justyna 22
13. Paperniuk Natalia 22
14. Rudenko Anastazja 22

Wyżej wymienieni uczniowie zostali zakwalifikowani do zajęć przygotowawczych. Po przeprowadzeniu zajęć przygotowawczych (językowych), w II etapie naboru, z grupy zostanie wyłonionych 10 uczniów wyjeżdżających na staż.

Mobilność 2 – Hiszpania (budownictwo)
Nazwiska osób Liczba punktów – max 43 pkt.
1 Gaweł Maciej 28
2 Fuhl Łukasz 27
3 Cichoń Jakub 26
4 Kikta Maksym 25
5 Brzeźniak Kewin 22
6 Sordoń Mateusz 22
7 Oziębłowski Dawid 20

Wyżej wymienieni uczniowie zostali zakwalifikowani do zajęć przygotowawczych. Po przeprowadzeniu zajęć przygotowawczych (językowych), w II etapie naboru, z grupy zostanie wyłonionych 5 uczniów wyjeżdżających na staż.

Mobilność 2 – Hiszpania (architektura krajobrazu)
Nazwiska osób Liczba punktów – max 43 pkt.
1 Mika Łukasz 34
2 Wiench Julia 28
3 Jambor Dawid 25
4 Dziony Wiktoria 24
5 Szarejko Natalia 22
6 Wilczek Agata 21
7 Kasperek Oliwier 20

Wyżej wymienieni uczniowie zostali zakwalifikowani do zajęć przygotowawczych. Po przeprowadzeniu zajęć przygotowawczych (językowych), w II etapie naboru, z grupy zostanie wyłonionych 5 uczniów wyjeżdżających na staż.

Mobilność 3 – Hiszpania (aranżacja wnętrz)
Nazwiska osób Liczba punktów – max 43 pkt.
1 Młyńska Wiktoria 37
2 Janczyk Karolina 36
3 Szymczak Kamila 36
4 Kopiec Sandra 35
5 Czyż Martyna 34
6 Załoga Justyna 34
7 Chimiak Milena 33
8 Kubata Dominika 32
9 Mielniczuk Dominika 32
10 Nawrat Dominika 32
11 Kinder Marcin 31
12 Miś Natalia 31
13 Karczewski Arkadiusz 29

Wyżej wymienieni uczniowie zostali zakwalifikowani do zajęć przygotowawczych. Po przeprowadzeniu zajęć przygotowawczych (językowych), w II etapie naboru, z grupy zostanie wyłonionych 10 uczniów wyjeżdżających na staż.

KOMISJA NABORU w składzie:

Violetta Szczepkowska – dyrektor szkoły
Joanna Banaszewska – koordynator projektu
Urszula Kuta – wychowawca 3tb (2017/2018)
Marzena Wiener – wychowawca 3tb (2018/2019)
Celina Matusik-Dewsbury – wychowawca 3ta
Urszula Kuta – wychowawca 2ta (2018/2019)
Agnieszka Jarocka – Kozioł – wychowawca 2ta (2017/2018)

Zajęcia przygotowawcze rozpoczną się w listopadzie. Harmonogram ukaże się na tablicy projektu Erasmus+.

Wszystkim uczniom serdecznie gratulujemy.

Spotkanie  dla  chętnych  do  udziału  w  projekcie  Erasmus+ (klasy 2ta, 3ta, 3tb) 5 października  2018r., g.10.30, sala nr 2.

Przypominam o spotkaniu w sprawie projektu Erasmus+ w najbliższy piątek. Czego dotyczy obecny projekt? Dokąd i kiedy wyjedziecie na staż? Czego i gdzie będziecie się uczyć? Na te wszystkie pytania odpowiem Wam na spotkaniu. Serdecznie zapraszam klasy 2ta, 3ta, 3tb w piątek, 5.10.2018r. do sali nr 2 o godzinie 10.30 (na 4 lekcji).

Joanna Banaszewska, koordynator projektu.

 

Nowy  projekt  zawodowy Erasmus+

– zapraszamy  uczniów  klas 3TA, 3TB, 2TA!!!

REGULAMIN  REKRUTACJI

do projektu ZSB w Opolu – Kompetencje uczniów to sukces o numerze ERASMUS-2018-1-PL01-KA102-048614 w ramach projektu Programu Erasmus+  sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe

 

Nabór do projektu odbywa się w dwóch etapach. Etap I to wybór 39 uczestników przygotowań (28.09 – 10.10.2018R.). Etap II odbędzie się w styczniu/lutym 2019r. (mob.1) i marcu 2019r. (mob.2 i 3). Wówczas, na podstawie opracowanych przez zespół kryteriów, spośród 39 uczestników przygotowań wyłoni się grupę 30 uczestników stażu. Podział taki podyktowany jest zabezpieczeniem równych umiejętności uczestników, spośród których każdy ukończy zajęcia przygotowawcze, w razie gdyby któryś z nich z różnych przyczyn zrezygnował. Osoby uczestniczące w przygotowaniach (9 osób), które po podliczeniu otrzymanych punktów nie zakwalifikują się do wyjazdu na staż, stworzą więc listę rezerwową.

Każdy potencjalny uczestnik stażu będzie mógł otrzymać maksymalnie 133 punkty. Punkty przyznawane będą przez prowadzących zajęcia przygotowawcze, nauczycieli przedmiotów zawodowych, wychowawców, pedagoga.

Kryteria wyboru uczestników:

  1. Etap I – max. 43 pkt.:
  2. punkty z testu z języka angielskiego mająca określić poziom językowy uczestników – średniozaawansowany lub zaawansowany (100-85% – 10p, 85-70% – 8p., 70-55% – 6p., 55-40% – 4p., 40-25% – 2p.),
  3. ocena końcoworoczna z języka angielskiego mająca określić poziom językowy uczestników – średniozaawansowany lub zaawansowany (cel. – 6p., bdb – p.5, db – 4p., dost – 3p., dop – 1p.),
  4. średnia ocen z przedmiotów zawodowych (powyżej 5,0 – 6p., 4,5-5,0 – 5p., 4,0-4,4 – 4p., 3,5-3,9 – 3p., 3,0-3,4 – 2p, 2,5-3,0 – 1p.),
  5. ocena z zachowania (wzorowa – 5p., bardzo dobra – 4p., dobra – 3p.),
  6. analiza sytuacji finansowej i rodzinnej, ustalona przez wychowawcę klasy (0-5p.),
  7. analiza predyspozycji do wyjazdu, dokonana przez pedagoga szkolnego (0-3p.),
  8. deklaracja podjęcia się różnych zadań w projekcie, wyrażona w ankiecie przygotowawczej (np. tworzenie prezentacji, plakatów, filmów, własne propozycje sposobu upowszechniania rezultatów i reklamy projektu) (0-5p.),
  9. aktywny udział w życiu szkoły (0-3p.).

W przypadku równej liczby punktów, zostaną porównane punkty przyznane w poszczególnych kategoriach. Spośród kandydatów, którzy zebrali jednakową liczbę punktów jako pierwsi zostaną umieszczeni ci, którzy otrzymali więcej punktów z preferowanych kryteriów. Kolejność preferencji kryteriów będzie następująca:

– ocena z zachowania,

– ocena z testu z języka angielskiego,

– sytuacja rodzinno-finansowa,

– deklaracja podjęcia się różnych działań w projekcie,

– ocena końcoworoczna z języka angielskiego,

– średnia ocen z przedmiotów zawodowych,

– aktywny udział w życiu szkoły,

– predyspozycja do wyjazdu.

  1. Etap II – (max 70p. – mobilność 1, max.90 pkt – mobilność 2 i 3)
  2. aktywny udział w zajęciach zawodowego języka angielskiego, test końcowy (max.20p.),
  3. aktywny udział w kursie kulturowym, ocena prezentacji multimedialnej (max.20p.),
  4. aktywny udział uczestników w zajęciach pedagogicznych, (max.20p.),
  5. aktywny udział w zajęciach języka hiszpańskiego – dotyczy mobilności hiszpańskich (max.20p.),
  6. wypełnienie ankiety dotyczącej przygotowań (10 pkt).

 

SPOTKANIE  REKRUTACYJNE dla klas 2TA, 3TA, 3TB– PIĄTEK 5.10.2018r., godzina 10.30 (lekcja 4), sala nr 2.

Wszystkich informacji udziela koordynator – Joanna Banaszewska.