Wyniki  rekrutacji  część 2 – Erasmus+ Hiszpania

Komisja  naboru  po przeliczeniu punktów z zajęć przygotowawczych ustaliła listę główną i rezerwową mobilności 2 i 3.

Mobilność 2 – Hiszpania (architektura krajobrazu)

LISTA  GŁÓWNA

Nazwiska  osób Liczba punktów – max 40 pkt.
1. Mika Łukasz 32
2. Wiench Julia 31,5
3. Dziony Wiktoria 28,5
4. Jambor Dawid 27
5. Kasperek Oliwier 26

 

Wyżej wymienieni uczniowie zostali zakwalifikowani do wyjazdu na staż do Granady (Hiszpania), w terminie 31.03 – 13.04.2019 r.

 

LISTA  REZERWOWA

Nazwiska  osób Liczba punktów – max 40 pkt.
1. Szarejko Natalia 14

 

Mobilność 2 – Hiszpania (budownicto)

LISTA  GŁÓWNA

Nazwiska  osób Liczba punktów – max 40 pkt.
1. Oziębłowski Dawid 31,5
2. Gaweł Maciej 28,5
3. Cichoń Jakub 23
4. Fuhl Łukasz 22,5
5. Sordoń Mateusz 22,5

 

Wyżej wymienieni uczniowie zostali zakwalifikowani do wyjazdu na staż do Granady (Hiszpania), w terminie 31.03 – 13.04.2019 r.

 

LISTA  REZERWOWA

Nazwiska  osób Liczba punktów – max 40 pkt.
1. Brzeźniak Kewin 6

 

Mobilność 3 – Hiszpania (aranżacja wnętrz)

LISTA  GŁÓWNA

Nazwiska  osób Liczba punktów – max 40 pkt.
1. Czyż Martyna 40
2. Kubata Dominika 39,5
3. Mielniczuk Dominika 39,5
4. Miś Natalia 39
5. Kopiec Sandra 38,5
6. Załoga Justyna 38,5
7. Chimiak Milena 38
8. Kinder Marcin 35
9. Nawrat Dominika 35
10. Młyńska Wiktoria

Szymczak Kamila

34,5

 

Wyżej wymienieni uczniowie (1 – 9)  zostali zakwalifikowani do wyjazdu na staż do Granady (Hiszpania), w terminie 31.03 – 13.04.2019 r.

Uczennice Młyńska Wiktoria i Szymczak Kamila, ze względu na taką samą ilość punktów, przystąpią – zgodnie z regulaminem – do dodatkowej rozmowy w języku angielskim. Informacja o terminie u koordynatora projektu, w poniedziałek o godzinie 11.15, w sali nr 17.

 

LISTA  REZERWOWA

Nazwiska  osób Liczba punktów – max 0 pkt.
1. Karczewski Arkadiusz 28

 

 

Przypominam o obowiązku uczestniczenia w zajęciach kulturowych i pedagogicznych w dniach 21, 22, 23.03.2019 r. w godzinach podanych w harmonogramie.

Spotkanie obowiązkowe z rodzicami i uczniami mobilności odbędzie się 26.03.2019 r. (wtorek), o godzinie 17.00, w sali nr 17.

Wszelkie informacje dodatkowe u koordynatora projektu, p.Joanny Banaszewskiej. Informacje istotne – proszę sprawdzić ważność podanych mi wcześniej dokumentów: paszportów i dowodów osobistych. Przypominam również o obowiązku posiadania Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (karta EKUZ z NFZ-u).

Gratulujemy  serdecznie!

 

Podsumowanie  I  tygodnia  stażu

I tydzień stażu można podsumować po piątkowym spotkaniu (22.02.2019) koordynatora projektu, Joanny Banaszewskiej, z nauczycielami zawodu oraz kontakcie telefonicznym i skypowym z opiekunem stażu, wicedyrektorem Wojciechem Piernikarskim i słowackim koordynatorem projektu Erasmus+, Janką Oravec.

Nasze uczestniczki stażu wywarły wielkie wrażenie na słowackich instruktorach zawodu. Urzekły ich nie tylko swą urodą:), ale przede wszystkim pracowitością i chęcią uczenia się. Stażystki podzielone zostały na dwie grupy. Każda z nich musi w ciągu dwóch tygodni zrealizować szkolenie z zakresu technologii suchej zabudowy, malarskiej i posadzkarsko-okładzinowej. W tym tygodniu jedna grupa zajęła się kafelkowaniem, druga malowaniem i wykonywaniem sufitu podwieszanego z karton-gipsu. W drugim tygodniu nastąpi zmiana zadań. Instruktorzy grup byli wyjątkowo pozytywnie zaskoczeni jakością prac, wykonanych przez uczennice i błyskawicznym tempem prac.

Tydzień ten był nie tylko poświęcony pracy – stażystki bawiły się na kręgielni, podczas Laser Games, zwiedziły zamek w Budatinie a w weekend planuje się zwiedzenie Orawskiego Podzamcza i wyprawę w góry. Żylina jest przepięknie położona: od południa otaczają ją Góry Strażowskie i Mała Fatra, od północy – Góry Kisockie i Jaworniki.

Życzymy sobie, aby drugi tydzień był równie owocny jak pierwszy. Powodzenia!

 

Mobilność 1 – Słowacja “ERASMUS +” START!

W dniach od 17.02-01.03.2019r. rozpoczął się Staż zawodowy ERASMUS +. W ramach projektu uczennice klas 2TA  i 3TA o profilu aranżacja wnętrz Publicznego Technikum nr 6 będą poznawały i doskonaliły metody wykończenia wnętrz . Praktyki realizowane są w mieście Żylina na Słowacji. Poza praktyczną nauką zawodu dzięki  wyznaczonym celom w projekcie uczennice mają również bardzo atrakcyjny program turystyczny zapewniony w czasie wolnym.

Praktyczna nauka zawodu

Czas wolny…

STAŻ SŁOWACJA-ŻYLINA C.D

STAŻ SŁOWACJA-ŻYLINA C.D

Szanowni Nauczyciele, uczniowie  i rodzice jako Wicedyrektor a zarazem opiekun grupy odbywającej  staż na Słowacji napiszę krótko w imieniu Dyrekcji Szkoły “…jesteśmy z Naszych Dziewczyn-Uczennic bardzoooo00 dumni – rzadko się bowiem zdarza aby praca z suchej zabudowy przewidziana na 3 dni stażu została wykonana  UWAGA w jeden dzień!!! A zaskoczenie słowackich nauczycieli praktycznej nauki zawodu jeszcze większe 🙂 Jeszcze raz Brawo WY!!!

Kafelkowanie …Przed….

w trakcie….

 

i po…

Podwieszany sufit także nie straszny….

Czas wolny…Laser Game przednia zabawa 🙂

 

Mobilność 2 i 3!

Ze względu na harmonogram i konieczność podania listy uczestników do biletów lotniczych 2 część rekrutacji kończy się po testach z języka angielskiego i hiszpańskiego.

 

FACE  TO  FACE  z  programem  ERASMUS+

 

Dnia 17 stycznia 2019 w Zespole Szkół Budowlanych im. Papieża Jana Pawła II odbyły się warsztaty programu Erasmus+ zorganizowane przez panią Halinę Pilarz, starszą wizytator Kuratorium Oświaty w Opolu. Warsztaty miały na celu przybliżenie wniosku aplikacyjnego do projektów mobilności uczniów Kształcenia i Szkolenia Zawodowego programu Erasmus+. Ponieważ zbliża się termin składania wniosków projektowych w nowym Konkursie 2019 (5.02.2019 r.), warsztaty cieszyły się dużym powodzeniem. Wśród uczestników znaleźli się nie tylko nauczyciele, przyszli koordynatorzy z województwa opolskiego, ale i śląskiego. Po powitaniu gości przez dyrektor ZSB, Violettę Szczepkowską, Halina Pilarz zaprezentowała cel i program warsztatów. Następnie doświadczeni koordynatorzy projektów: Adam Hubicki z Zespołu Szkół Rolniczych im. Tadeusza Kościuszki w Namysłowie, Barbara Mazur (Zespół Szkół Licealno-Technicznych w Kluczborku) i Joanna Banaszewska (z ZSB, szkoły goszczącej) dzielili się swoimi doświadczeniami z przybyłymi gośćmi. Spotkanie miało charakter warsztatowy – omawiało techniczne aspekty pracy z wnioskiem aplikacyjnym. Potrzebę praktycznych warsztatów udowodnił czas ich trwania: mimo iż przewidziane były do godziny 14.30, ostatni uczestnicy opuścili budowlankę o 16.30.

Wszystkim naszym gościom życzymy serdecznie powodzenia w Konkursie 2019 i liczymy na to, że spotkamy się w Warszawie na szkoleniu związanym z wygranymi projektami.

Mobilność  1  (Słowacja) – lista  uczestników

 

PROTOKÓŁ  NABORU  UCZESTNIKÓW

do projektu ZSB w Opolu – Kompetencje uczniów to sukces o numerze ERASMUS-2018-1-PL01-KA102-048614 w ramach projektu Programu Erasmus+  sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe

CZĘŚĆ 2

Komisja  naboru  po przeliczeniu punktów określonych w części 2 regulaminu naboru, ustaliła listę główną i rezerwową mobilności 1.

Mobilność 1 – Słowacja (aranżacja wnętrz)

LISTA  GŁÓWNA

Nazwiska  osób Liczba punktów – max 20 pkt.
1. Guszpit Marta 20
2. Gebauer Magdalena 19
3. Rudenko Anastasiia 19
4. Walczak Marta 19
5. Mróz Sabina 18
6. Owczarek Oliwia 18
7. Wistuba Julia 18
8. Paperniuk Natalia 17
9. Skopek Natalia 15
10. Szymik Klaudia 15

 

Wyżej wymienieni uczniowie zostali zakwalifikowani do wyjazdu na staż do Żylina, na Słowację, w terminie 17.02 – 02.03.2019r.

Przypominam o obowiązku uczestniczenia w zajęciach kulturowych i pedagogicznych w dniach 17, 18, 19.01.2019r. w godzinach podanych w harmonogramie.

Spotkanie obowiązkowe z rodzicami i uczniami mobilności odbędzie się 12.02.2019r., o godzinie 16.30, w sali nr 17.

Wszelkie informacje dodatkowe u koordynatora projektu, p.Joanny Banaszewskiej. Informacje istotne dla wyjazdu uczniów opublikowane zostaną podczas ferii zimowych.

 

LISTA  REZERWOWA

Nazwiska  osób Liczba punktów – max 20 pkt.
1. Kobus Laura 14,5
2. Czichos Viktoria 14
3. Lepsy Ewelina 13,5
4. Dryjska Justyna 0

Gratulacje!!!

PROTOKÓŁ NABORU UCZESTNIKÓW DO PROJEKTU

do projektu ZSB w Opolu – Kompetencje uczniów to sukces o numerze ERASMUS-2018-1-PL01-KA102-048614 w ramach projektu Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe

CZĘŚĆ 1

Komisja naboru po przeliczeniu punktów określonych w części 1 regulaminu naboru, ustaliła listy uczniów zakwalifikowanych do projektu, do zajęć przygotowawczych poszczególnych mobilności. Część 2 naboru po przeprowadzeniu zajęć przygotowawczych (językowych) obejmie wybór 10/5 uczestników poszczególnych mobilności.

Mobilność 1 – Słowacja (aranżacja wnętrz)
Nazwiska osób Liczba punktów – max 43 pkt.
1. Guszpit Marta 31
2. Owczarek Oliwia 31
3. Gebauer Magdalena 30
4. Wistuba Julia 30
5. Szymik Klaudia 29
6. Kobus Laura 28
7. Lepsy Ewelina 25
8. Mróz Sabina 24
9. Czichos Viktoria 23
10. Skopek Natalia 23
11. Walczak Marta 23
12. Dryjska Justyna 22
13. Paperniuk Natalia 22
14. Rudenko Anastazja 22

Wyżej wymienieni uczniowie zostali zakwalifikowani do zajęć przygotowawczych. Po przeprowadzeniu zajęć przygotowawczych (językowych), w II etapie naboru, z grupy zostanie wyłonionych 10 uczniów wyjeżdżających na staż.

Mobilność 2 – Hiszpania (budownictwo)
Nazwiska osób Liczba punktów – max 43 pkt.
1 Gaweł Maciej 28
2 Fuhl Łukasz 27
3 Cichoń Jakub 26
4 Kikta Maksym 25
5 Brzeźniak Kewin 22
6 Sordoń Mateusz 22
7 Oziębłowski Dawid 20

Wyżej wymienieni uczniowie zostali zakwalifikowani do zajęć przygotowawczych. Po przeprowadzeniu zajęć przygotowawczych (językowych), w II etapie naboru, z grupy zostanie wyłonionych 5 uczniów wyjeżdżających na staż.

Mobilność 2 – Hiszpania (architektura krajobrazu)
Nazwiska osób Liczba punktów – max 43 pkt.
1 Mika Łukasz 34
2 Wiench Julia 28
3 Jambor Dawid 25
4 Dziony Wiktoria 24
5 Szarejko Natalia 22
6 Wilczek Agata 21
7 Kasperek Oliwier 20

Wyżej wymienieni uczniowie zostali zakwalifikowani do zajęć przygotowawczych. Po przeprowadzeniu zajęć przygotowawczych (językowych), w II etapie naboru, z grupy zostanie wyłonionych 5 uczniów wyjeżdżających na staż.

Mobilność 3 – Hiszpania (aranżacja wnętrz)
Nazwiska osób Liczba punktów – max 43 pkt.
1 Młyńska Wiktoria 37
2 Janczyk Karolina 36
3 Szymczak Kamila 36
4 Kopiec Sandra 35
5 Czyż Martyna 34
6 Załoga Justyna 34
7 Chimiak Milena 33
8 Kubata Dominika 32
9 Mielniczuk Dominika 32
10 Nawrat Dominika 32
11 Kinder Marcin 31
12 Miś Natalia 31
13 Karczewski Arkadiusz 29

Wyżej wymienieni uczniowie zostali zakwalifikowani do zajęć przygotowawczych. Po przeprowadzeniu zajęć przygotowawczych (językowych), w II etapie naboru, z grupy zostanie wyłonionych 10 uczniów wyjeżdżających na staż.

KOMISJA NABORU w składzie:

Violetta Szczepkowska – dyrektor szkoły
Joanna Banaszewska – koordynator projektu
Urszula Kuta – wychowawca 3tb (2017/2018)
Marzena Wiener – wychowawca 3tb (2018/2019)
Celina Matusik-Dewsbury – wychowawca 3ta
Urszula Kuta – wychowawca 2ta (2018/2019)
Agnieszka Jarocka – Kozioł – wychowawca 2ta (2017/2018)

Zajęcia przygotowawcze rozpoczną się w listopadzie. Harmonogram ukaże się na tablicy projektu Erasmus+.

Wszystkim uczniom serdecznie gratulujemy.

Spotkanie  dla  chętnych  do  udziału  w  projekcie  Erasmus+ (klasy 2ta, 3ta, 3tb) 5 października  2018r., g.10.30, sala nr 2.

Przypominam o spotkaniu w sprawie projektu Erasmus+ w najbliższy piątek. Czego dotyczy obecny projekt? Dokąd i kiedy wyjedziecie na staż? Czego i gdzie będziecie się uczyć? Na te wszystkie pytania odpowiem Wam na spotkaniu. Serdecznie zapraszam klasy 2ta, 3ta, 3tb w piątek, 5.10.2018r. do sali nr 2 o godzinie 10.30 (na 4 lekcji).

Joanna Banaszewska, koordynator projektu.

 

Nowy  projekt  zawodowy Erasmus+

– zapraszamy  uczniów  klas 3TA, 3TB, 2TA!!!

REGULAMIN  REKRUTACJI

do projektu ZSB w Opolu – Kompetencje uczniów to sukces o numerze ERASMUS-2018-1-PL01-KA102-048614 w ramach projektu Programu Erasmus+  sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe

 

Nabór do projektu odbywa się w dwóch etapach. Etap I to wybór 39 uczestników przygotowań (28.09 – 10.10.2018R.). Etap II odbędzie się w styczniu/lutym 2019r. (mob.1) i marcu 2019r. (mob.2 i 3). Wówczas, na podstawie opracowanych przez zespół kryteriów, spośród 39 uczestników przygotowań wyłoni się grupę 30 uczestników stażu. Podział taki podyktowany jest zabezpieczeniem równych umiejętności uczestników, spośród których każdy ukończy zajęcia przygotowawcze, w razie gdyby któryś z nich z różnych przyczyn zrezygnował. Osoby uczestniczące w przygotowaniach (9 osób), które po podliczeniu otrzymanych punktów nie zakwalifikują się do wyjazdu na staż, stworzą więc listę rezerwową.

Każdy potencjalny uczestnik stażu będzie mógł otrzymać maksymalnie 133 punkty. Punkty przyznawane będą przez prowadzących zajęcia przygotowawcze, nauczycieli przedmiotów zawodowych, wychowawców, pedagoga.

Kryteria wyboru uczestników:

  1. Etap I – max. 43 pkt.:
  2. punkty z testu z języka angielskiego mająca określić poziom językowy uczestników – średniozaawansowany lub zaawansowany (100-85% – 10p, 85-70% – 8p., 70-55% – 6p., 55-40% – 4p., 40-25% – 2p.),
  3. ocena końcoworoczna z języka angielskiego mająca określić poziom językowy uczestników – średniozaawansowany lub zaawansowany (cel. – 6p., bdb – p.5, db – 4p., dost – 3p., dop – 1p.),
  4. średnia ocen z przedmiotów zawodowych (powyżej 5,0 – 6p., 4,5-5,0 – 5p., 4,0-4,4 – 4p., 3,5-3,9 – 3p., 3,0-3,4 – 2p, 2,5-3,0 – 1p.),
  5. ocena z zachowania (wzorowa – 5p., bardzo dobra – 4p., dobra – 3p.),
  6. analiza sytuacji finansowej i rodzinnej, ustalona przez wychowawcę klasy (0-5p.),
  7. analiza predyspozycji do wyjazdu, dokonana przez pedagoga szkolnego (0-3p.),
  8. deklaracja podjęcia się różnych zadań w projekcie, wyrażona w ankiecie przygotowawczej (np. tworzenie prezentacji, plakatów, filmów, własne propozycje sposobu upowszechniania rezultatów i reklamy projektu) (0-5p.),
  9. aktywny udział w życiu szkoły (0-3p.).

W przypadku równej liczby punktów, zostaną porównane punkty przyznane w poszczególnych kategoriach. Spośród kandydatów, którzy zebrali jednakową liczbę punktów jako pierwsi zostaną umieszczeni ci, którzy otrzymali więcej punktów z preferowanych kryteriów. Kolejność preferencji kryteriów będzie następująca:

– ocena z zachowania,

– ocena z testu z języka angielskiego,

– sytuacja rodzinno-finansowa,

– deklaracja podjęcia się różnych działań w projekcie,

– ocena końcoworoczna z języka angielskiego,

– średnia ocen z przedmiotów zawodowych,

– aktywny udział w życiu szkoły,

– predyspozycja do wyjazdu.

  1. Etap II – (max 70p. – mobilność 1, max.90 pkt – mobilność 2 i 3)
  2. aktywny udział w zajęciach zawodowego języka angielskiego, test końcowy (max.20p.),
  3. aktywny udział w kursie kulturowym, ocena prezentacji multimedialnej (max.20p.),
  4. aktywny udział uczestników w zajęciach pedagogicznych, (max.20p.),
  5. aktywny udział w zajęciach języka hiszpańskiego – dotyczy mobilności hiszpańskich (max.20p.),
  6. wypełnienie ankiety dotyczącej przygotowań (10 pkt).

 

SPOTKANIE  REKRUTACYJNE dla klas 2TA, 3TA, 3TB– PIĄTEK 5.10.2018r., godzina 10.30 (lekcja 4), sala nr 2.

Wszystkich informacji udziela koordynator – Joanna Banaszewska.