WITAMY W PIERWSZYM AKREDYTOWANYM PROJEKCIE ERASMUS+ Kompetencje uczniów to sukces!
Projekt trwa od 1.06.2022 do 31.08.2023 i zakłada wyjazd na dwie mobilności – do Żyliny w Słowacji oraz Malagi w Hiszpanii, w celu doskonalenia umiejętności zawodowych, językowych i międzykulturowych. Do udziału w projekcie zapraszamy uczniów przyszłorocznych klas III i IV technikum aranżacji wnętrz, budownictwa, renowacji elementów architektury oraz architektury krajobrazu.
REGULAMIN REKRUTACJI
Nabór do projektu odbywa się w dwóch etapach. Etap I to wybór 28 uczestników* przygotowań (01.06 – 15.06.2022 r.). Etap II obejmie przygotowania do wyjazdów na staże i zakończy się 03.07.2022 r. Wówczas, na podstawie opracowanych przez zespół kryteriów, spośród 28* uczestników przygotowań wyłoni się grupę 24 uczestników stażu. Podział taki podyktowany jest zabezpieczeniem równych umiejętności uczestników, spośród których każdy ukończy zajęcia przygotowawcze, w razie gdyby któryś z nich z różnych przyczyn zrezygnował. Osoby uczestniczące w przygotowaniach (4 osoby), które po podliczeniu otrzymanych punktów nie zakwalifikują się do wyjazdu na staż, stworzą więc listę rezerwową.
Każdy potencjalny uczestnik stażu będzie mógł otrzymać maksymalnie, w zależności od grupy stażowej, 62/72 punkty. Punkty przyznawane będą przez prowadzących zajęcia przygotowawcze, nauczycieli przedmiotów zawodowych, wychowawców, pedagoga, koordynatora.
Kryteria wyboru uczestników:
- Etap I – max. 22 pkt.:
- ocena śródroczna z języka angielskiego mająca określić poziom językowy uczestników – średniozaawansowany lub zaawansowany (cel-4p., bdb –3p., db – 2p., dost – 1p., dop – 0p.),
- średnia ocen z przedmiotów zawodowych (między 6.0-5,0 – 3p.,4,9-4,0 – 2p., 3,9-3,0 – 1p., 2,9 – 2,0 – 0p.)
- ocena z zachowania (wzorowa – 3p., bardzo dobra – 2p., dobra – 1p., poprawne – 0p.),
- analiza sytuacji finansowej i rodzinnej, ustalona przez wychowawcę klasy (0-3p.),
- analiza predyspozycji do wyjazdu, dokonana przez pedagoga szkolnego (0-3p.),
- aktywny udział w życiu szkoły (0-4p.),
- deklaracja podjęcia się różnych zadań w projekcie, wyrażona w ankiecie przygotowawczej (np. tworzenie prezentacji, plakatów, filmów, własne propozycje sposobu upowszechniania rezultatów i reklamy projektu) (0-2p.).
W przypadku równej liczby punktów, zostaną porównane punkty przyznane w poszczególnych kategoriach. Spośród kandydatów, którzy zebrali jednakową liczbę punktów jako pierwsi zostaną umieszczeni ci, którzy otrzymali więcej punktów z preferowanych kryteriów. Kolejność preferencji kryteriów będzie następująca:
– ocena z zachowania,
– ocena z języka angielskiego,
– aktywny udział w życiu szkoły,
– sytuacja rodzinno-finansowa,
– deklaracja podjęcia się różnych działań w projekcie,
– średnia ocen z przedmiotów zawodowych,
– predyspozycje do wyjazdu.
Przed etapem II, by otrzymać informację o umiejętnościach komunikacyjnych uczniów, zostanie przeprowadzona z kandydatami na stażystów rozmowa kwalifikacyjna w języku angielskim. Jej wynik zadecyduje o miejscu odbywania stażu – w Hiszpanii u pracodawców czy w Słowacji, w ośrodku szkolenia. Osoby posiadające lepsze umiejętności komunikacyjne odbędą staż w Hiszpanii.
- Etap II – max. 40/50p.
- aktywny udział w zajęciach zawodowego języka angielskiego, test końcowy (max.10p.),
- aktywny udział uczestników w zajęciach zawodowych, ocena pracy zaliczeniowej (max.10p.),
- aktywny udział w kursie kulturowym, ocena prezentacji multimedialnej (max.10p.),
- aktywny udział uczestników w zajęciach pedagogicznych (max.10p.),
- aktywny udział w zajęciach języka hiszpańskiego (grupa hiszpańska) (max.10p.).
*informacja o zakładanej ilości uczniów, przed otrzymaniem informacji o wysokości dofinansowania.
* W przypadku równej liczby punktów po II etapie rekrutacji z kandydatami zostanie przeprowadzona rozmowa w języku angielskim. Gdyby nadal punktacja była taka sama, głos decydujący ma dyrektor i nauczyciel języka angielskiego (spoza grupy rekrutacyjnej). Opinię zespół odwoławczy podejmuje w oparciu o dokumentację projektową oraz szkolną (frekwencja, zachowanie, udział w życiu szkoły).
PROTOKÓŁ NABORU UCZESTNIKÓW DO PROJEKTU – Etap 1
do projektu Kompetencje uczniów to sukces o numerze 2022-1-PL01-KA121-VET-000063832 w ramach projektu Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe
Komisja naboru po przeliczeniu punktów określonych w części 1 regulaminu naboru, ustaliła listę główną i rezerwową mobilności.
LISTA GŁÓWNA
Nazwisko i imię | Klasa | Zawód | Liczba punktów – max 22 pkt. | |
1. | Piątek Małgorzata | 3TAp | aranżacja | 19 |
2. | Skowronek Małgorzata | 3TAg | aranżacja | 17 |
3. | Skroś Weronika | 3TAp | aranżacja | 17 |
4. | Bogdoł Bartosz | 3TAp | aranżacja | 16 |
5. | Stiller Anna | 3TAp | aranżacja | 16 |
6. | Nowak Karolina | 3TBg | budownictwo | 15 |
7. | Smolin Wioletta | 3TAp | aranżacja | 16 |
8. | Bronder Paweł | 3TBg | budownictwo | 14 |
9. | Bulla Emilia | 2TA1 | aranżacja | 14 |
10. | Kostrzewa Jowita | 3TAp | aranżacja | 14 |
11. | Łukomska Maria | 2TA1 | aranżacja | 14 |
12. | Pers Marta | 3TBg | renowacja | 14 |
13. | Pieszczeminko Karolina | 3TAp | aranżacja | 14 |
14. | Robota Sylwia | 3TAg | aranżacja | 14 |
15. | Snitsar Anastasiia | 3TAp | aranżacja | 14 |
16. | Sygulla Natalia | 2TA1 | aranżacja | 14 |
17. | Wawszczyk Natalia | 2TA1 | aranżacja | 14 |
18. | Bukowska Klaudia | 3TAg | aranżacja | 13 |
19. | Guth Izabela | 3TBp | arch.kraj. | 13 |
20. | Komisarczuk Małgorzata | 3TAg | aranżacja | 13 |
21. | Sobolewska Julita | 2TA1 | aranżacja | 13 |
22. | Bigosińska Zuzanna | 3TAp | aranżacja | 12 |
23. | Krasoń Jakub | 3TBg | budownictwo | 12 |
24. | Janeczek Mateusz | 3TBp | budownictwo | 12 |
25. | Kucharczyk Krzysztof | 3TBp | budownictwo | 12 |
26. | Mędrala Weronika | 3TAp | aranżacja | 12 |
27. | Piechatzek Patrycja | 3TAp | aranżacja | 12 |
28. | Pudelko Kacper | 3TBp | budownictwo | 12 |
29. | Rosoł Brygida | 2TB | arch.kraj. | 12 |
30. | Seredna Viktoriia | 3TAp | aranżacja | 12 |
31. | Siudeja Dominika | 3TAp | aranżacja | 12 |
32. | Smok Laura | 2TB | arch.kraj. | 12 |
33. | Śliwa Kornela | 3TAp | aranżacja | 12 |
Wyżej wymienieni uczniowie zostali zakwalifikowani do zajęć przygotowawczych. Kolejnym etapem będzie rozmowa kwalifikacyjna w języku angielskim, która określi poziom kompetencji językowych uczniów. Jej wynik zadecyduje, w której grupie zajęć przygotowawczych znajdzie się uczeń – hiszpańskiej czy słowackiej.
Po przeprowadzeniu zajęć przygotowawczych, w III etapie naboru, z grupy zostanie wyłonionych 16 uczniów wyjeżdżających na staż do Hiszpanii, 8 do Słowacji.
LISTA REZERWOWA
Nazwisko i imię | Klasa | Zawód | Liczba punktów – 11 | |||||
Zachowanie
|
J.angielski
|
Aktywność
|
Syt. rodz.-finans.
|
Upowsz. projektu
|
||||
1. | Ciomplik Anna | 2TA1 | aranżacja | 3 | ||||
2. | Kasprzycka Wiktoria | 2TA1 | aranżacja | 2 | 3 | |||
3. | Maciaszek Anna | 3TBp | arch.kraj. | 2 | 2 | 3 | ||
4. | Klimek Wanessa | 3TAg | aranżacja | 2 | 2 | 2 | ||
5. | Smolin Agnieszka | 3TAg | aranżacja | 2 | 2 | 1 | ||
6. | Stanowska Maja | 3TAp | aranżacja | 2 | 1 | 3 | 2 | |
7. | Globisz Klaudia | 3TAg | aranżacja | 2 | 1 | 3 | 0 | |
8. | Dyduch Martyna | 3TAg | aranżacja | 2 | 1 | 2 | 0 | 2 |
9. | Kołomycka Amelia | 3TBg | budownictwo | 2 | 1 | 2 | 0 | 1 |
10. | Moroz Adriana | 3TAp | aranżacja | 2 | 0 | 3 | 2 | |
11. | Knosala Krystian | 3TBp | budownictwo | 2 | 0 | 3 | 0 | |
12. | Pużak Paweł | 3TBp | budownictwo | 1 |
Uczniowie niezakwalifikowani do listy głównej/rezerwowej (10 i mniej punktów)
- Boska P.
- Domańska A.
- Kostrzewa-Mirek W.
- Salatycka P.
- Sowa M.
- Telenga L.
- Wistuba W.
- Bryza O.
- Jaschkowitz N.
- Simon W.
- Strzelczyk K.
- Szirch N.
- Tarnowski M.
- Wiercimok W.
- Chudy W.
- Faryś M.
- Staszak J.
- Twardy W.
- Maciuszek K.
- Pasieka N.
PROTOKÓŁ Z ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ w języku angielskim – Etap 2.
Do projektu Kompetencje uczniów to sukces o numerze 2022-1-PL01-KA121-VET-000063832 w ramach projektu Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe
Nazwisko i imię | Klasa | Zawód | Ilość pkt. | |
1. | Łukomska Maria | 2TA1 | aranżacja | 9 |
2. | Bogdoł Bartosz | 3TAp | aranżacja | 8 |
3. | Ciomplik Anna | 2TA1 | aranżacja | 8 |
4. | Komisarczuk Małgorzata | 3TAg | aranżacja | 8 |
5. | Bulla Emilia | 2TA1 | aranżacja | 7 |
6. | Nowak Karolina | 3TBg | budownictwo | 7 |
7. | Janeczek Mateusz | 3TBp | budownictwo | 7 |
8. | Piątek Małgorzata | 3TAp | aranżacja | 7 |
9. | Skroś Weronika | 3TAp | aranżacja | 7 |
10. | Stiller Anna | 3TAp | aranżacja | 7 |
11. | Wawszczyk Paulina | 2TA1 | aranżacja | 7 |
12. | Bukowska Klaudia | 3TAg | aranżacja | 6 |
13. | Kostrzewa Jowita | 3TAp | aranżacja | 6 |
14. | Krasoń Jakub | 3TBg | budownictwo | 6 |
15. | Kucharczyk Krzysztof | 3TBp | budownictwo | 6 |
16. | Mędrala Weronika | 3TAp | aranżacja | 6 |
17. | Pers Marta | 3TBg | renowacja | 6 |
18. | Sobolewska Julita | 2TA1 | aranżacja | 6 |
19. | Smolin Wioletta | 3TAp | aranżacja | 6 |
20. | Kasprzycka Wiktoria | 2TA1 | aranżacja | 5 |
21. | Robota Sylwia | 3TAg | aranżacja | 5 |
22. | Rosoł Brygida | 2TB | arch.kraj. | 5 |
23. | Seredna Viktoriia | 3TAp | aranżacja | 5 |
24. | Smok Laura | 2TB | arch.kraj. | 5 |
25. | Snitsar Anastasiia | 3TAp | aranżacja | 5 |
26. | Sygulla Natalia | 2TA1 | aranżacja | 5 |
27. | Śliwa Kornela | 3TAg | aranżacja | 5 |
28. | Piechatzek Patrycja | 3TAp | aranżacja | 3 |
29. | Pieszczeminko Karolina | 3TAp | aranżacja | 3 |
30. | Guth Izabela | 3TBp | arch.kraj. | 2 |
Po wcześniejszym powiadomieniu z projektu zrezygnowali:
– Bronder Paweł,
– Skowronek Małgorzata.
Na ich miejscu pojawiły się z listy rezerwowej:
– Kasprzycka Wiktoria,
– Ciomplik Anna.
Na rozmowę nie stawili się:
– Bigosińska Zuzanna,
– Siudeja Dominika,
– Pudelko Kacper,
co automatycznie wg ustaleń usuwa w/w osoby z projektu.
Gratulujemy wszystkim uczniom zakwalifikowanym do projektu!!!
Harmonogram zajęć przygotowawczych znajduje się na tablicy projektu, na parterze.
PROTOKÓŁ – HISZPANIA – Etap 3.
podsumowujący zajęcia przygotowawcze do wyjazdu na staż w ramach projektu Kompetencje uczniów to sukces o numerze 2022-1-PL01-KA121-VET-000063832 w ramach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe
Imię i nazwisko
|
Język angielski
|
Zajęcia zawodowe | Język hiszpański | Realioznawstwo | Warsztaty pedagogiczne | PUNKTACJA CAŁOŚĆ | |
1. | Łukomska Maria | 9 | 6 | 10 | 9,5 | 10 | 44,5 |
2. | Bogdoł Bartosz | 10 | 4,5 | 6 | 8 | 8 | 36,5 |
3. | Ciomplik Anna | 8 | 9 | 8 | 10 | 10 | 45 |
4. | Komisarczuk Małgorzata | 7,5 | 3 | 6 | 7,5 | 8 | 32 |
5. | Bulla Emilia | 9 | 9,5 | 10 | 10 | 10 | 48,5 |
6. | Nowak Karolina | 1,5 | 1,5 | 0 | 4 | 2 | 9 |
7. | Janeczek Mateusz | 6,5 | 1,5 | 8 | 10 | 10 | 36 |
8. | Piątek Małgorzata | 10 | 8 | 10 | 10 | 10 | 48 |
9. | Skroś Weronika | 10 | 8,5 | 10 | 10 | 10 | 48,5 |
10. | Stiller Anna | 1,5 | 3 | 0 | 2 | 0 | 6,5 |
11. | Wawszczyk Paulina | 9 | 10 | 10 | 10 | 10 | 49 |
12. | Bukowska Klaudia | 9 | 9 | 10 | 10 | 10 | 48 |
13. | Kostrzewa Jowita | 7,5 | 1,5 | 6 | 7,5 | 6 | 28,5 |
14. | Krasoń Jakub | 1,5 | 0 | 0 | 4 | 2 | 7,5 |
15. | Kucharczyk Krzysztof | 8 | 3 | 8 | 10 | 10 | 39 |
16. | Mędrala Weronika | 6,5 | 9 | 10 | 9,5 | 8 | 43 |
17. | Pers Marta | 5,5 | 4,5 | 8 | 9 | 10 | 37 |
18. | Sobolewska Julita | 8 | 10 | 10 | 9 | 10 | 47 |
19. | Smolin Wioletta | 8,5 | 8,5 | 4 | 7 | 8 | 36 |
Na podstawie wyników zajęć przygotowawczych opracowano główną oraz rezerwową listę uczestników.
Lista główna:
- Wawszczyk Paulina
- Bulla Emilia
Skroś Weronika
- Bukowska Klaudia
Piątek Małgorzata
- Sobolewska Julita
- Ciomplik Anna
- Łukomska Maria
- Mędrala Weronika
- Kucharczyk Krzysztof
- Pers Marta
- Bogdoł Bartosz
- Janeczek Mateusz
Smolin Wioletta
- Komisarczuk Małgorzata
- Kostrzewa Jowita
Lista rezerwowa:
- Nowak Karolina
- Krasoń Jakub
- Stiller Anna
PROTOKÓŁ – SŁOWACJA – Etap 3.
podsumowujący zajęcia przygotowawcze do wyjazdu na staż w ramach projektu Kompetencje uczniów to sukces o numerze 2022-1-PL01-KA121-VET-000063832 w ramach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe
Imię i nazwisko
|
Język angielski
|
Zajęcia zawodowe | Realioznawstwo | Warsztaty pedagogiczne | PUNKTACJA CAŁOŚĆ | |
1. | Kasprzycka Wiktoria | 8,5 | 6 | 8 | 10 | 32,5 |
2. | Robota Sylwia | 4,5 | 1,5 | 9 | 10 | 25 |
3. | Rosoł Brygida | 9 | 6 | 10 | 10 | 35 |
4. | Seredna Viktoriia | 1,5 | 0 | 8 | 0 | 9,5 |
5. | Smok Laura | 8 | 6 | 9 | 10 | 33 |
6. | Snitsar Anastasiia | 1,5 | 0 | 8 | 0 | 9,5 |
7. | Sygulla Natalia | 6,5 | 8,5 | 10 | 10 | 35 |
8. | Śliwa Kornela | 3 | 1,5 | 6 | 10 | 20,5 |
9. | Piechatzek Patrycja | 7 | 8,5 | 8 | 10 | 33,5 |
10. | Pieszczeminko Karolina | 8 | 8,5 | 9 | 10 | 35,5 |
11. | Guth Izabela | 1,5 | 1,5 | 4 | 0 | 7 |
Na podstawie wyników zajęć przygotowawczych opracowano główną oraz rezerwową listę uczestników.
Lista główna:
- Pieszczeminko Karolina
- Rosoł Brygida
Sygulla Natalia
- Piechatzek Patrycja
- Smok Laura
- Kasprzycka Wiktoria
- Robota Sylwia
- Śliwa Kornela
Lista rezerwowa:
- Seredna Viktoriia
Snitsar Anastasiia
- Guth Izabela
Wyjazdy na staże odbędą się w terminach:
- Hiszpania – 18.03.2023-01.04.2023
- Słowacja – 19.03.2023-01.04.2023
Obowiązkowe zebranie uczestników wraz z rodzicami odbędzie się 11.03.2023, w sobotę, o godzinie 10.00. Zapraszam serdecznie!