DRODZY UCZNIOWIE,
SZANOWNI RODZICE!
Udała nam się rzecz wyjątkowa! Po raz drugi wygraliśmy uczestnictwo w doskonałym programie kształcącym umiejętności zawodowe – Leonardo da Vinci, wchodzącym w skład programu Uczenie się przez całe życie.
Druga edycja zapowiada się równie fascynująco jak pierwsza – wybrana grupa młodzieży z klas drugich i trzecich technikum architektury krajobrazu wyjedzie na trzytygodniowy staż do naszych sąsiadów, do Frankfurtu. Całość projektu, zatytułowanego Europejska architektura krajobrazu wczoraj i dziś – projektowanie i wykonywanie ogrodów historycznych i współczesnych (Numer projektu – 2012-1-PL1-LEO01-26931) będzie trwała od 1 lutego do 31 grudnia 2013r. Wszystkich chętnych do wzięcia udziału w projekcie serdecznie zapraszamy!!! Szczegółowych informacji na temat Leonardo da Vinci udziela koordynator projektu – mgr Joanna Banaszewska.
Zapraszamy do zapoznania się z ubiegłorocznym projektem na naszej stronie internetowej.
Dotyczy realizacji Programu Leonardo da Vinci będącego częścią Programu „Uczenie się przez całe życie”
Tytuł projektu: Europejska architektura krajobrazu wczoraj i dziś – projektowanie i wykonywanie ogrodów historycznych i współczesnych.
Numer projektu – 2012-1-PL1-LEO01-26931
NABÓR DO PROJEKTU
TEMAT PROJEKTU – Europejska architektura krajobrazu wczoraj i dziś – projektowanie i wykonywanie ogrodów historycznych i współczesnych.
KOMISJA NABORU (całość rekrutacji):
1. Joanna Banaszewska – koordynator projektu, prowadząca kurs przygotowawczy realioznawstwa, opiekun grupy wyjazdowej, wychowawca klasy II TA.
2. Rafał Brachmański – nauczyciel języka niemieckiego, prowadzący kurs przygotowawczy języka niemieckiego, opiekun grupy wyjazdowej.
3. Anna Stasz – nauczyciel przedmiotów zawodowych, prowadząca kurs przygotowawczy AutoCAD.
4. Małgorzata Zdulska – nauczyciel przedmiotów zawodowych, prowadząca kurs przygotowawczy projektowania.
5. Agnieszka Jarocka – nauczyciel przedmiotów zawodowych.
6. Marek Woźniak – pedagog, prowadzący warsztaty przygotowujące do wyjazdu.
7. Agnieszka Kuczma – wychowawca klasy III TA1.
8. Alicja Świątkowska – Podgórska – wychowawca klasy III TA2.
9. Małgorzata Balcer – wychowawca klasy II TC.
Sposób przyznawania punktów:
W każdej kategorii – z wyjątkiem kursów przygotowawczych – komisja naboru przyznaje punkty w skali 0-10. Kursy przygotowawcze oceniane są w skali 0-20 punktów: 0-6: obecność, 0-6: aktywność. 0-8: praca sprawdzająca.
Nabór do projektu:
Część 1 rekrutacji do projektu objęła sporządzenie zestawienia przez wychowawców klas IIta, IItc, IIIta1, IIIta2 pkt. 1-7 wszystkich uczniów chętnych do udziału w projekcie. Na podstawie podsumowania została wybrana grupa 30 uczniów, którzy wezmą udział w przygotowaniach do projektu. Spośród nich – po podsumowaniu pkt. 8-13 zostanie wybrana 20 osobowa grupa uczestników stażu (część 2 procesu naboru).
Oceniane kategorie:
1. Ocena z praktyki zawodowej.
2. Ocena z języka niemieckiego.
3. Średnia ocen z przedmiotów zawodowych.
4. Ocena z zachowania.
5. Ocena z praktyki w Centrum Zajęć Praktycznych (w przypadku klas III).
6. Opinia pracodawców, u których uczniowie odbyli praktykę (ocena z zachowania/praktyki).
7. Opinia wychowawców – biorąc pod uwagę:
– stosunek do zajęć szkolnych, sumienność i obowiązkowość,
– zachowanie,
– umiejętności radzenia sobie z sytuacjami stresującymi,
– umiejętności współpracy w grupie.
„Przelicznik”.
Pkt 1 – 6:
Ocena celująca (wzorowe) – 10
Ocena bardzo dobra (bardzo dobre) – 8
Ocena dobra (dobre) – 6
Ocena dostateczna (poprawne) – 4
Ocena dopuszczająca (nieodpowiednie) – 2
Pkt 7: liczba punktów (0-10) przyznawana jest przez wychowawcę, biorąc pod uwagę w/w elementy.
Dotyczy realizacji Programu Leonardo da Vinci będącego częścią Programu „Uczenie się przez całe życie”
Tytuł projektu: Europejska architektura krajobrazu wczoraj i dziś – projektowanie i wykonywanie ogrodów historycznych i współczesnych.
Numer projektu – 2012-1-PL1-LEO01-26931
WYNIKI REKRUTACJI DO PROJEKTU – część 1
TEMAT PROJEKTU – Europejska architektura krajobrazu wczoraj i dziś – projektowanie i wykonywanie ogrodów historycznych i współczesnych.
KOMISJA NABORU cz.1:
1. Joanna Banaszewska – koordynator projektu, prowadząca kurs przygotowawczy realioznawstwa, opiekun grupy wyjazdowej, wychowawca klasy II TA.
2. Agnieszka Kuczma – wychowawca klasy III TA1.
3. Alicja Świątkowska – Podgórska – wychowawca klasy III TA2.
4. Małgorzata Balcer – wychowawca klasy II TC.
Na podstawie sporządzonych przez wychowawców zestawień punktów (wg wcześniej wyznaczonych kryteriów, w których maksymalnie można było uzyskać średnią 10 pkt) do uczestnictwa w projekcie zakwalifikowali się następujący uczniowie:
LISTA PODSTAWOWA.
1. Schütz Dominika – IItc
2. Dykowski Marcin – IIIta1
3. Baraniecka Katarzyna – IIIta2
4. Garbunów Sylwia – IIIta1
5. Smolarczyk Jessica – IItc
6. Weidler Dominika – IItc
7. Gorzkula Kinga – IIIta2
8. Szubert Dagmara – IIIta2
9. Krasa Iwona – IIIta1
10. Bort Damian – IIta
11. Honisz Milena – IItc
12. Prońska Angelika – IIta
13. Wierzbicka Maja – IIta
14. Giza Natalia – IIIta2
15. Hergesell Tobiasz – IIIta1
16. Jakubik Paulina – IItc
17. Popowicz Sylwia – IItc
18. Twardawska Elisabeth – IIta
19. Błażejewski Tomasz – IIIta1
20. Piersiak Joanna – IIIta1
21. Piotrowska Katarzyna – IIIta1
22. Czarkowska Aleksandra – IIta
23. Hergesell Nikola – IIIta1
24. Szkliniarz Katarzyna – IIIta1
25. Gabler Aleksandra – IIIta1
26. Kozieł Marcin – IIIta1
27. Slotta Małgorzata – IIta
28. Tarara Violetta – IIta
29. Woclaw Karina – IIta
30. Marud Anna – IItc
LISTA REZERWOWA
1. Klimas Katarzyna – IIIta1
2. Staś Adrian – IItc
3. Stupak Denis – IIIta2
4. Albekier Bartosz – IIIta2
5. Fachet Dagmara – IIta
6. Jarmarczyk Ewa – IIta
7. Walecko Denis – IIta
Ze względu na taką samą średnią punktową uczniów 27-30 z listy podstawowej oraz 1-2 z listy rezerwowej, pod uwagę wzięto ocenę z języka niemieckiego.