Zachęcamy wszystkich ósmoklasistów i ich rodziców do uczestnictwa w webinarium – „Jak korzystać z systemu naboru elektronicznego”, zaprezentowany zostanie proces rekrutacji do szkół ponadpodstawowych poprzez system Vulcan.
Podczas webinarium poznacie tegoroczny harmonogram naboru, uzyskacie odpowiedź na co należy zwrócić szczególną uwagę oraz jakie dokumenty należy dostarczyć do szkół. Dodatkowo zaprezentowany zostanie proces wyboru placówek i podpisywania elektronicznego wniosku.
Podczas webinarium poznacie tegoroczny harmonogram naboru, uzyskacie odpowiedź na co należy zwrócić szczególną uwagę oraz jakie dokumenty należy dostarczyć do szkół. Dodatkowo zaprezentowany zostanie proces wyboru placówek i podpisywania elektronicznego wniosku.
Kiedy: 13 maja 2021r., godzina 17:00
Do tegorocznego wydarzenia będziecie mogli dołączyć zarówno na kanale na YouTube, jak i na Facebooku. Po zakończeniu transmisji nagrania zostaną zapisane i udostępnione na wyżej wymienionych portalach.
Akcja Rekrutacja!