Nowy  projekt  zawodowy Erasmus+

– zapraszamy  uczniów  klas 3TA, 3TB, 2TA!!!

REGULAMIN  REKRUTACJI

do projektu ZSB w Opolu – Kompetencje uczniów to sukces o numerze ERASMUS-2018-1-PL01-KA102-048614 w ramach projektu Programu Erasmus+  sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe

 

Nabór do projektu odbywa się w dwóch etapach. Etap I to wybór 39 uczestników przygotowań (28.09 – 10.10.2018R.). Etap II odbędzie się w styczniu/lutym 2019r. (mob.1) i marcu 2019r. (mob.2 i 3). Wówczas, na podstawie opracowanych przez zespół kryteriów, spośród 39 uczestników przygotowań wyłoni się grupę 30 uczestników stażu. Podział taki podyktowany jest zabezpieczeniem równych umiejętności uczestników, spośród których każdy ukończy zajęcia przygotowawcze, w razie gdyby któryś z nich z różnych przyczyn zrezygnował. Osoby uczestniczące w przygotowaniach (9 osób), które po podliczeniu otrzymanych punktów nie zakwalifikują się do wyjazdu na staż, stworzą więc listę rezerwową.

Każdy potencjalny uczestnik stażu będzie mógł otrzymać maksymalnie 133 punkty. Punkty przyznawane będą przez prowadzących zajęcia przygotowawcze, nauczycieli przedmiotów zawodowych, wychowawców, pedagoga.

Kryteria wyboru uczestników:

  1. Etap I – max. 43 pkt.:
  2. punkty z testu z języka angielskiego mająca określić poziom językowy uczestników – średniozaawansowany lub zaawansowany (100-85% – 10p, 85-70% – 8p., 70-55% – 6p., 55-40% – 4p., 40-25% – 2p.),
  3. ocena końcoworoczna z języka angielskiego mająca określić poziom językowy uczestników – średniozaawansowany lub zaawansowany (cel. – 6p., bdb – p.5, db – 4p., dost – 3p., dop – 1p.),
  4. średnia ocen z przedmiotów zawodowych (powyżej 5,0 – 6p., 4,5-5,0 – 5p., 4,0-4,4 – 4p., 3,5-3,9 – 3p., 3,0-3,4 – 2p, 2,5-3,0 – 1p.),
  5. ocena z zachowania (wzorowa – 5p., bardzo dobra – 4p., dobra – 3p.),
  6. analiza sytuacji finansowej i rodzinnej, ustalona przez wychowawcę klasy (0-5p.),
  7. analiza predyspozycji do wyjazdu, dokonana przez pedagoga szkolnego (0-3p.),
  8. deklaracja podjęcia się różnych zadań w projekcie, wyrażona w ankiecie przygotowawczej (np. tworzenie prezentacji, plakatów, filmów, własne propozycje sposobu upowszechniania rezultatów i reklamy projektu) (0-5p.),
  9. aktywny udział w życiu szkoły (0-3p.).

W przypadku równej liczby punktów, zostaną porównane punkty przyznane w poszczególnych kategoriach. Spośród kandydatów, którzy zebrali jednakową liczbę punktów jako pierwsi zostaną umieszczeni ci, którzy otrzymali więcej punktów z preferowanych kryteriów. Kolejność preferencji kryteriów będzie następująca:

– ocena z zachowania,

– ocena z testu z języka angielskiego,

– sytuacja rodzinno-finansowa,

– deklaracja podjęcia się różnych działań w projekcie,

– ocena końcoworoczna z języka angielskiego,

– średnia ocen z przedmiotów zawodowych,

– aktywny udział w życiu szkoły,

– predyspozycja do wyjazdu.

  1. Etap II – (max 70p. – mobilność 1, max.90 pkt – mobilność 2 i 3)
  2. aktywny udział w zajęciach zawodowego języka angielskiego, test końcowy (max.20p.),
  3. aktywny udział w kursie kulturowym, ocena prezentacji multimedialnej (max.20p.),
  4. aktywny udział uczestników w zajęciach pedagogicznych, (max.20p.),
  5. aktywny udział w zajęciach języka hiszpańskiego – dotyczy mobilności hiszpańskich (max.20p.),
  6. wypełnienie ankiety dotyczącej przygotowań (10 pkt).

 

SPOTKANIE  REKRUTACYJNE dla klas 2TA, 3TA, 3TB– PIĄTEK 5.10.2018r., godzina 10.30 (lekcja 4), sala nr 2.

Wszystkich informacji udziela koordynator – Joanna Banaszewska.